Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ufuk teşekkür ediyorum 😁 Değerli arkadaşlar Konya’da çok uzun kalamıyorum fakat sözüm olsun covid sorunu bittiği zaman Konya’da buluşma düzenlemek için tekrar gelicem, o zaman bol bol muhabbet edebiliriz.
EyvAllah abi iyi tatiller