Ufuk teşekkür ediyorum 😁 Değerli arkadaşlar Konyada çok uzun kalamıyorum fakat sözüm olsun covid sorunu bittiği zaman Konyada buluşma düzenlemek için tekrar gelicem, o zaman bol bol muhabbet edebiliriz.
Bu arada instagram story sonrası konyada görüşmek için abartısız 100+ kişi yazdı ben bu kadar konyadan aktif üye olduğunu bilmiyordum 😁
Abi konuyu hortlatmak istedim ne zaman geliyorsunuz