• 29-09-2020, 17:40:15
    #1
    merhaba araç içi telefon tutucu arıyorum ama hangisi daha kullanışlıdır bilemedim siz hangisini kullanıyorsunuz, cama yapışandan mı almalıyım yoksa klimaya takılanlardan mı ?
  • 29-09-2020, 17:45:18
    #2
    numara iletirseniz whatsapp ile fotoğraf ileteyim 8 9 çeşit ürün var
  • 29-09-2020, 17:57:22
    #3
    Cama takılan daha iyi gibi
  • 29-09-2020, 18:01:22
    #4
    hocam cama yapışanda da öyle 15 20 liralık ürünler iş görmüyor. ttecin cama vantuzlusunu aldım 60 liraydı ama trendyol indirimleri vs ile 30 40 tlye getirmiştim. çok sağlam o kadar güneşin altında kaldı banamısın demiyor. vantuzlu olanını tavsiye ediyorum.