• 29-09-2020, 00:39:04
    #1
    Arkadaşlar yeri burasımı bilmiyorum off-topicte açmak istedim oynamış olduğum bir metin2 sunucusunda çok efendi 50 yaşlarında bir bey dileyen olursa ve takip ederse çok seviniyor bende onu sevindirmek adına burada paylaşmak istedim buyrun link şöyle bırakayım


    https://www.facebook.com/BySihirliku...6722187601142/

    eğer ki kategorisi varsa orayada taşınırsa harika olur
    serverde bende oynuyorum @ www.metin2reborn.com
  • 29-09-2020, 00:43:12
    #2
    Oyunun müziğini bile duyduğumda gözlerim doluyor. Güzel, eski günler...
  • 29-09-2020, 00:44:25
    #3
    Eski tadı kalmadı, yaz sezonu bitti kışın bi bakıp çıkacağım
  • 29-09-2020, 00:44:28
    #4
    emreires adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyunun müziğini bile duyduğumda gözlerim doluyor. Güzel, eski günler...
    bende bu dayıdan gördüm raslantı önüme çıktı
    adam gözlüklü diye dalga geçtiler kapatı webcamı
    bende sevindirmek adına paylaştım sende gel kırmızı bayrağız
  • 29-09-2020, 00:46:13
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bahsettiğin Server eski metin2 nin sahibi mesut adında *********** birisinin serverı.

    Eski metin2 nin gm sinin ne kadar salak olduğunu metin2 oynayan herkes bilir zaten tr tipi emek Server p yüzüğü koymasından belli tamamen pay2win
  • 29-09-2020, 01:43:49
    #6
    Runik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bahsettiğin Server eski metin2 nin sahibi mesut adında *********** birisinin serverı.

    Eski metin2 nin gm sinin ne kadar salak olduğunu metin2 oynayan herkes bilir zaten tr tipi emek Server p yüzüğü koymasından belli tamamen pay2win
    piyasada kimin swsi iyiki can baran alihan daha sayimmi ?
    o yüzden ben aldığım zevke bakarım kimse hayrına yapmıyo
  • 29-09-2020, 02:08:31
    #7
    Üyeliği durduruldu
    mesobedo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    piyasada kimin swsi iyiki can baran alihan daha sayimmi ?
    o yüzden ben aldığım zevke bakarım kimse hayrına yapmıyo

    Senin psikolojik sorunların olduğunu düşünüyorum.Eskimetin2 de Metin2Reborn da senin ve burada oyuncuymuş gibi birde reklamını yapıyorsun.

    Forumda küfür veya hakaret yasak olmasa bir ton şey yazardım sana ithafen buraya ama sen yazmışım gibi varsayabilirsin.

    Serverında gece gündüz oynayıp item dizenlerin hesaplarını oyuna para yatırmadığı için banlıyorsun yada çarlarını soyuyorsun.Sonra bide serverın reklamını yapıyorsun he.
    Son olarak serverine üye olanların şifrelerini yeni açılan serverlarda deneyerek çarlarını soymakta ne biçim bir karaktere sahip olduğunu ortaya koyuyor.