Coskun adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10 Bildirim Hk.
11
●369
- 28-09-2020, 19:04:08omerfarukxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleYavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 farklı düşüncem var.
1- Forum üzerinde premium üyelik satılıyor. Mesaj kutusu doluluk oranlar bu üyeliklerde artabiliyor. Buradan gelir elde edildiğini düşünürsek messenger tarzı bu uygulama yapıp bu gelirden olmak var. ( belki o mesajlasma programına bu üyelik entegresi yapılabilir)
2- Hazır geliri oturmuş bir sistem varken ( reklam alanları bildirimler vs ) tutupta bir uygulama yapmak yaptırmak gelirin düşmesine sebeb olabilir.
Site sahibinin ne düşündüğünü bilemeyiz tabiki, benim aklıma gelenler bunlar. Belki ilerleyen dönemlerde değişik uygulamalara girilebilir. - 30-09-2020, 23:50:41Masaüstü bildirimleri yapılabiliyorsa o da bence iş görür.Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle