Aslında r10 a facebook messenger tarzı bi uygulama yapılsa çok güzel olur :d
Ben Halla Anlamıyorum neden bir mobil uygulama yok bunca yılldır faliyet de olmasına ragmen
2 farklı düşüncem var.
1- Forum üzerinde premium üyelik satılıyor. Mesaj kutusu doluluk oranlar bu üyeliklerde artabiliyor. Buradan gelir elde edildiğini düşünürsek messenger tarzı bu uygulama yapıp bu gelirden olmak var. ( belki o mesajlasma programına bu üyelik entegresi yapılabilir)
2- Hazır geliri oturmuş bir sistem varken ( reklam alanları bildirimler vs ) tutupta bir uygulama yapmak yaptırmak gelirin düşmesine sebeb olabilir.
Site sahibinin ne düşündüğünü bilemeyiz tabiki, benim aklıma gelenler bunlar. Belki ilerleyen dönemlerde değişik uygulamalara girilebilir.