• 28-09-2020, 18:41:02
    #10
    Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapabilecek şirket önerin yaptıralım
    onesignal bile fena olmaz aslında bir aralar vardı güzeldi ama sonradan kaldırıldı galiba
  • 28-09-2020, 19:04:08
    #11
    omerfarukxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında r10 a facebook messenger tarzı bi uygulama yapılsa çok güzel olur :d
    Yavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Halla Anlamıyorum neden bir mobil uygulama yok bunca yılldır faliyet de olmasına ragmen

    2 farklı düşüncem var.
    1- Forum üzerinde premium üyelik satılıyor. Mesaj kutusu doluluk oranlar bu üyeliklerde artabiliyor. Buradan gelir elde edildiğini düşünürsek messenger tarzı bu uygulama yapıp bu gelirden olmak var. ( belki o mesajlasma programına bu üyelik entegresi yapılabilir)
    2- Hazır geliri oturmuş bir sistem varken ( reklam alanları bildirimler vs ) tutupta bir uygulama yapmak yaptırmak gelirin düşmesine sebeb olabilir.

    Site sahibinin ne düşündüğünü bilemeyiz tabiki, benim aklıma gelenler bunlar. Belki ilerleyen dönemlerde değişik uygulamalara girilebilir.
  • 30-09-2020, 23:50:41
    #12
    Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapabilecek şirket önerin yaptıralım
    Masaüstü bildirimleri yapılabiliyorsa o da bence iş görür.