• 26-09-2020, 11:02:50
    #10
    Ne yapcan r10’nu yok hocamış mocamış kabirde geçmez mezarda geçmez... (Şaka amaçlıdır) 😂
  • 26-09-2020, 12:06:09
    #11
    Ne kadar insanları SÖMÜREN dernek, vakıf varsa
  • 26-09-2020, 17:56:00
    #12
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    audi a8 altındayken cübbeli de biraz tebessüm ediyodur tabi
    Tee kaç senesinin fotoğrafını koyup Cübbeli Ahmet Hoca'nın arabası diye iftira atmışlar kendisi açıklama yaptı arkadaşımın arabası diye.