Çekilişten bir davetiye kapıp geldik. Bana çok güzel deneyim ve tecrübeler kazandırdı. Gerçekten r10 gibisi yok. Bu arada nickimi isim-soyisim yapmayacaktım ama tc istediği için girmek zorunlu sandım ahshdjkhs. Umarım nice yıllar burada birlikte oluruz
. Sizede Hayırlı Olsun