• 21-09-2020, 22:01:53
    #1
    Arkadaşlar Merhabalar Geçende bahsetmiştim Otobüs Kiralama ve Turizm Sektörü İle Uğraşıyoruz Bu Nedenle Otobus.TV Satın Aldık bir arkadaşımızın Önerisi Vardı Yol İzleme vs de Ekleyeceğiz bu Arada Arkadaşında Bilgisi olsun Bir Çok İşlem Olacak Sitede Otobüslerde Video Çekimi,Yol İzleme,Yolcuların Deneyimleri,Şoför ve Muavin Host Hostes Yorumları İzlenimleri,Firma Sahiplerinin Sektör Hakkında Roportajları,Otobüs Fotoğrafları Hastaları mevcut bunun için hatta bir çok site mevcut ve ekipler mevcut.yani anlayacağınız üzere arkadaşlar Site Üzerinden Bir çok işlemler yapılabilecek Logo Önerilerinizi ve Fikirlerinizi Bekliyorum.

  • 21-09-2020, 22:03:35
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sade ve akılda kalıcı olduğunu düşündüğüm için 05 diyorum ben
  • 21-09-2020, 22:03:40
    #3
    Üyeliği durduruldu
    01 modern
  • 21-09-2020, 22:04:24
    #4
    Üyeliği durduruldu
    İçlerinde 1. daha iyi geldi benim gözüme.
  • 21-09-2020, 22:05:12
    #5
    01 güzel
  • 21-09-2020, 22:05:14
    #6
    Google 1. Sayfa Garantili
    1. logo en güzeli bana göre.
  • 21-09-2020, 22:09:09
    #7
    sevkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sade ve akılda kalıcı olduğunu düşündüğüm için 05 diyorum ben
    Merhabalar Değerli Yorumunuz İçin Teşekkür Ederim Benimde beğendiğim o aslında fakat öneride almak istedim teşekkür ederim.

    Formenosx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    01 modern
    Merhabalar Değerli Yorumunuz İçin Teşekkür Ederim,İlginiz İçin Teşekkür Ederim 1 2 ve 5 Arasında Kararsız kaldık aslında.

    Vianim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İçlerinde 1. daha iyi geldi benim gözüme.
    Merhabalar Değerli Yorumunuz İçin Teşekkür Ederim,İlginiz İçin Teşekkür Ederim 1 2 ve 5 Arasında Kararsız kaldık aslında.

    muhammetozakca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fotodaki logolar, gunumuzden uzak. Vektorel , 3d veya flat tasarimlar moda.
    Merhabalar Değerli Yorumunuz İçin Teşekkür Ederim. Sade ve çok modern olmaması için kendimiz böyle bir seçim yaptık aslında.

    eaton adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    01 güzel
    Merhabalar Değerli Yorumunuz İçin Teşekkür Ederim,1 2 ve 5 ila arasında kalmıştık aslında

    Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. logo en güzeli bana göre.
    Merhabalar Değerli Yorumunuz İçin Teşekkür Ederim 1 - 2 ve 5 arasında kararsız kalmıştık önerilere göre seçim yapacağız teşekkür ederim
  • 21-09-2020, 22:12:32
    #8
    Bahem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 numara hocam.
    Merhabalar Değerli Yorumunuz İçin Teşekkür Ederim,1 ila 5 arasındayız galiba

    @BurakAlmaci; Bu arada sizinde önerinizi bekliyorum hocam
  • 21-09-2020, 22:14:07
    #9
    3 ve 5 arasında kaldım.