sade ve akılda kalıcı olduğunu düşündüğüm için 05 diyorum ben
Merhabalar Değerli Yorumunuz İçin Teşekkür Ederim Benimde beğendiğim o aslında fakat öneride almak istedim teşekkür ederim.
Merhabalar Değerli Yorumunuz İçin Teşekkür Ederim,İlginiz İçin Teşekkür Ederim 1 2 ve 5 Arasında Kararsız kaldık aslında.
İçlerinde 1. daha iyi geldi benim gözüme.
Merhabalar Değerli Yorumunuz İçin Teşekkür Ederim,İlginiz İçin Teşekkür Ederim 1 2 ve 5 Arasında Kararsız kaldık aslında.
Fotodaki logolar, gunumuzden uzak. Vektorel , 3d veya flat tasarimlar moda.
Merhabalar Değerli Yorumunuz İçin Teşekkür Ederim. Sade ve çok modern olmaması için kendimiz böyle bir seçim yaptık aslında.
Merhabalar Değerli Yorumunuz İçin Teşekkür Ederim,1 2 ve 5 ila arasında kalmıştık aslında
1. logo en güzeli bana göre.
Merhabalar Değerli Yorumunuz İçin Teşekkür Ederim 1 - 2 ve 5 arasında kararsız kalmıştık önerilere göre seçim yapacağız teşekkür ederim