Yolun başında [Patlayan Duygu-durum]
0
●86
- 21-09-2020, 20:07:33Her geçen yıl yeni yaşanmışlıkların, yeni insanların, yeni sevgilerin kapısını açarken göz kenarlarımızda oluşan çizgilerin artışıyla gülümsememiz biraz daha anlam kazanıyor. Durum böyleyken her yeni güne yolun başında gibi başlamak mantıklı bir seçenek gibi görünüyor tabi polyannaysanız.. Devasa bir fare çarkında sürekli koşan 8 milyar insan düşünün.. Bir insan durduğunda, yavaşladığında diğer koşanların altında eziliyor. Çarkı görüp atsa kendini, çark o kadar hızlı ki düşüp ölüyor.. Toplumsal normlar (ahlaki değerler, kültürel değerler) üstüne eklenen toplumu damgalayan devlet kanunları ve birde sizi tanımlayan uluslararası kimlik.. Çip takılmış çarkta koşmak için labirentte yol alan bir deney faresi hissiyatı işin içine girince sanırım polyanna olmayı bırakmış oluyoruz.. Siz yolun neresindesiniz ? Ben henüz yola çıkamadımda..