Konuda belirttiğiniz Antibiyotiğin resmini
konudan kaldırmanız hem yasal açıdan
hem de insan sağlığı açısından daha uygun olur.
Her ne kadar antibiyotik grubu ilaçlar recetesiz satılmıyorsa da
bu ilaca bir şekilde ulaşıp zarar görebilenler olabilir.
Diş eti kanamalarınızın bu kadar yoğun ve dramatik olduğu halde
yazınızdan bu konuyla ilgili bir hekime müracaat ettiğiniz sonucunu çıkartamıyorum.
Diş eti kanamaları şikayetininiz kesilmesinin sebebi söz konusu antibiyotik den ziyade
bizzatihi korona virüs tedavisinde kullanılan ilaçlar olabilir.
Bu arada
Konuyla bir şekilde ilgisi hem de önemli bir ilgisi olduğu için soruyorum:
Elektronik Sigara kullanıyor musunuz?
Korona sayesinde kurtuldum bu iletten
22
●801
- 09-12-2020, 09:52:54Uyarınız için teşekkür ederim hocam. Öneri için değil de bilgilendirme için dedim. Zaten bunlar reçetesiz satılamıyor. Almak isteyen kişi doktora yazdırabilir.kontrex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diş eti kanaması için hususi olarak doktora gitmedim ama diş taşı temizliği yaptırdığımda doktor antibiyotik vermişti içmemiştim sanırım. O yüzden geçmedi ne yaparsam yapayım.
Koronavirüse yakalandığımda asla ilaç içmedim. Devletin verdiği ilaç kalp ritim bozukluğuna sebebiyet verebiliyormuş. Onu okuyunca içmekten vazgeçtim. Zaten DSÖ listesinden çıkarmış, hatta yapılan araştırmada ölüm oranı %40'ın üzerinde artıyormuş ilaç sayesinde.
Hayatımda sadece 1 ay boyunca dudak tiryakiliği yaptım. O da 15 sene önce. Daha da ağzıma sürmedim.