Eskiden bir kaç tane youtuber vardı. Bizler onları izlerdik sadece...
Eskiden her videoyu direk para kazanma açabiliyorduk..
Eskiden vergi de yoktu...
Ve en önemlisi yerel medyadaki yüzler yoktu. Geleneksel medyadan çok farklıydı..
Ama şimdi adını sanını duymadığımız 500 bin aboneyi devirmiş zilyon tane kanal var. Saçma sapan içeriklerle
1000 Abone ve 4000 saat barajı var..
Devlet el attı bu işe de..
Ve geleneksel medya kanallarında iş bulamayan sunucular ve oyuncular kanal açmaya içerik üretmeye başladılar.
Eskiden bu işi yapanlar samimiyetlerini kaybedip tamamen sponsor içeriklere odaklandılar
Sizce youtube artık öldü mü? Diyebilir miyiz?
Bu saatten sonra girilir mi? Yoksa boşa kürek mi çekilir?
Youtube Öldü Mü
Evet, Haklısın. Eski samimiyet yok. Youtube öldü..
Hayır. Yanlış düşünüyorsun. Macera yeni başlıyor...
