• 20-09-2020, 14:36:17
    #1
    Çok ucuz yollu bi tablet buldum, ali amcadan sipariş edecem ama telefonlar gümrüğe takılıyo malum telefon özelliği olmayan tablet veya notebook, laptop vs gümrüğe takılıyomu bilmiyorum bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. Kesin bilgi verecebilecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler
  • 20-09-2020, 14:38:56
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Telefon özelliği olmadığı sürece sorun olmaz. Tablet, laptop, masaüstü pc, çevre ekipmanları vb. satın alabilirsiniz. Gümrükte malın fiyatı üzerinden %18 KDV ödersiniz.
  • 20-09-2020, 14:39:37
    #3
    Malum uzaktan eğitim olayları var çoğu öğrencinin tableti vs yok yani bu tabletleri biraz vergiden muhaf tutsalar keşke en azından bir kaç ay ne güzel olurdu.
  • 20-09-2020, 14:42:34
    #4
    hocam eğer uygun görürseniz link paylaşabilir misiniz, bende almak istiyorum
  • 20-09-2020, 14:43:42
    #5
    linuxfreak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefon özelliği olmadığı sürece sorun olmaz. Tablet, laptop, masaüstü pc, çevre ekipmanları vb. satın alabilirsiniz. Gümrükte malın fiyatı üzerinden %18 KDV ödersiniz.
    örneğin bi laptop aldım faturalandırma olarak 10$ yaptırdım diyelim, vergi 10 dolar üzerinden mi yoksa ülkedeki fiyat üzerinden mi oluyo
  • 20-09-2020, 14:44:47
    #6
    osmanfurkanaydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    örneğin bi laptop aldım faturalandırma olarak 10$ yaptırdım diyelim, vergi 10 dolar üzerinden mi yoksa ülkedeki fiyat üzerinden mi oluyo
    Net bilgiyi iyi anlayan arkadaşlar verir ama böyle ürünleri genelde açıp bakıyorlar. 10 dolarlık ürün olmadığını anlarlar.
  • 20-09-2020, 14:45:23
    #7
    osmanfurkanaydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    örneğin bi laptop aldım faturalandırma olarak 10$ yaptırdım diyelim, vergi 10 dolar üzerinden mi yoksa ülkedeki fiyat üzerinden mi oluyo
    Ben de uyanıklık yapıp bir ürüne gift yazdırmıştım, bedelsiz aldım güya yemediler. kutuya bakıp 18,50 tl gibi bir vergi aldılar.
  • 20-09-2020, 14:46:15
    #8
    Sim kart yoksa girer.
    Paket üzerine düşük yazdırma uzun süredir işe yarayan bir yöntem değil.
  • 20-09-2020, 14:48:10
    #9
    amerikadaniste.com a sor bence. onlar tr de sana teslime kadar maliyet verir. öteki türlü gümrüğe takılırsa daha fazla vergi verebilirsin.