• 18-09-2020, 00:32:05
    #1
    Uygulamayı indiren kullanan deneyen varmı dostlar nedir bu yay beynim açıyor artık reklamını göremekten gözlerim kanıyor
  • 18-09-2020, 00:33:06
    #2
    Qui non proficit, deficit
    UI, UX açısından çok kötü gözüküyor denemek bile istemedim.
  • 18-09-2020, 00:34:22
    #3
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    UI, UX açısından çok kötü gözüküyor denemek bile istemedim.
    UI ,UX ne ki hocam
  • 18-09-2020, 00:35:45
    #4
    Qui non proficit, deficit
    harunyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    UI ,UX ne ki hocam
    User Interface(Kullanıcı Arayüzü)
    User Experience(Kullanıcı Deneyimi) hocam
  • 18-09-2020, 00:36:22
    #5
    harunyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    UI ,UX ne ki hocam
    arayuz hocam
  • 18-09-2020, 00:37:10
    #6
    harunyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uygulamayı indiren kullanan deneyen varmı dostlar nedir bu yay beynim açıyor artık reklamını göremekten gözlerim kanıyor
    Ergen mekanı, bir önceki yerli sosyal medyayı klonlamışlar.
  • 18-09-2020, 00:38:43
    #7
    Bir sosyal medya sitesi yine sosyal medyalar ile patlar televizyon ile değil. Boş yatırım
  • 18-09-2020, 00:40:09
    #8
    tüm kategorilerin gt postları ile çöplük olmuş biryer
  • 18-09-2020, 00:40:21
    #9
    Arsin35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir sosyal medya sitesi yine sosyal medyalar ile patlar televizyon ile değil. Boş yatırım
    İyi bir bütçe atırmışlar belliki bir zamanların 11880 muhabbetine dönücek sanki epey sık çıkıyor