• 16-09-2020, 22:16:16
    #1
    Arkadaşlar şahıs şirketiyim ve genç girişimçi desteğim mevcut.

    Şimdi trendyol'a ben kdv eklemeden ürünlerimi ekledim.

    Örnek 1 ürün 50 TL'den satış yapıyorum ve bu ürünü ben 20 tl'ye alıyorum gelelim soruna ;

    Sattığım ürünün devlette kdv oranı %18

    Satış yaptığım kategorinin komisyonu : %16
    Kargo Firmam'ın aldığı tutar : 7,49

    Şimdi ben ürünlerimi şöyle hesapladım ;

    50 - Komisyon : 8 TL
    Kargo : 7,49
    Ürün : 20 TL

    Bana Kalan : 14,51 TL


    Ben kdvsiz hesapladım ve kdv'yi hiç hesaba koymadım bu zaman kadar ben şimdi zarar mı etmiş oluyorum ? Konuyu bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim
  • 16-09-2020, 22:17:42
    #2
    Kategori komisyonu için trendyol size fatura kesiyor mu?
  • 16-09-2020, 22:18:56
    #3
    halflife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kategori komisyonu için trendyol size fatura kesiyor mu?
    Evet bana fatura kesiyorlar komisyon için
  • 16-09-2020, 22:19:05
    #4
    Fatura kesmiyor musunuz?
  • 16-09-2020, 22:20:40
    #5
    Farzen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fatura kesmiyor musunuz?
    Entegrasyonum bugün başladı bugün kesmeye başladım
  • 16-09-2020, 22:21:24
    #6
    Ürünü 20tlye alıyorsunuz geriye 30tl kalıyor.
    8TL trendyol alıyor geriye 22tl kalıyor.
    7.49tl kargo alıyor geriye 14.51tl kalıyor
    2.61 kdv ödüyorsunuz geriye 11.9TL
  • 16-09-2020, 22:21:54
    #7
    Eğer trendyol satış fiyatına kdv hariç fiyat olan 50 TL girdiyseniz, hesaplamayı 50 tl üzerinden değil 42,37 tl üzerinden yapmalısınız.
  • 16-09-2020, 22:22:08
    #8
    WhiteRed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar şahıs şirketiyim ve genç girişimçi desteğim mevcut.

    Şimdi trendyol'a ben kdv eklemeden ürünlerimi ekledim.

    Örnek 1 ürün 50 TL'den satış yapıyorum ve bu ürünü ben 20 tl'ye alıyorum gelelim soruna ;

    Sattığım ürünün devlette kdv oranı %18

    Satış yaptığım kategorinin komisyonu : %16
    Kargo Firmam'ın aldığı tutar : 7,49

    Şimdi ben ürünlerimi şöyle hesapladım ;

    50 - Komisyon : 8 TL
    Kargo : 7,49
    Ürün : 20 TL

    Bana Kalan : 14,51 TL


    Ben kdvsiz hesapladım ve kdv'yi hiç hesaba koymadım bu zaman kadar ben şimdi zarar mı etmiş oluyorum ? Konuyu bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim


    Şahıs işletmesi mi yoksa şahıs şirketi mi
  • 16-09-2020, 22:24:15
    #9
    mertcanaydin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahıs işletmesi mi yoksa şahıs şirketi mi
    İkisi aynı şey değilmi hocam.