Arkadaşlar şahıs şirketiyim ve genç girişimçi desteğim mevcut.
Şimdi trendyol'a ben kdv eklemeden ürünlerimi ekledim.
Örnek 1 ürün 50 TL'den satış yapıyorum ve bu ürünü ben 20 tl'ye alıyorum gelelim soruna ;
Sattığım ürünün devlette kdv oranı %18
Satış yaptığım kategorinin komisyonu : %16
Kargo Firmam'ın aldığı tutar : 7,49
Şimdi ben ürünlerimi şöyle hesapladım ;
50 - Komisyon : 8 TL
Kargo : 7,49
Ürün : 20 TL
Bana Kalan : 14,51 TL
Ben kdvsiz hesapladım ve kdv'yi hiç hesaba koymadım bu zaman kadar ben şimdi zarar mı etmiş oluyorum ? Konuyu bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim
Şahıs işletmesi mi yoksa şahıs şirketi mi