• 15-09-2020, 16:15:10
    #1
    Merhaba kıymetli dostlar. Başlıkta belirttiğim lise yönetimi e kitap paylaşım sayfamiz kanalıyla iletişime geçti ve okul kütüphanesi için kitap hediye edebilirmiyiz diye bize sordu bizde kendine bu isteklerini yerine getireceğimizi söyledik..

    Ve kendilerine gönderilmek üzere kitaplarımızı ayarlamaya başladık.

    Sizlerde bu okulumuzun kütüphanesi için kitap hediye etmek isterseniz okul yöneticisi arkadaş ile iletişime geçmeniz için bilgilerini sizlere Dm kanalıyla ileteceğim..

    Şimdiden herkese teşekkür ederim..

    Umarım konuyu yanlış yere açmamışımdır.
  • 15-09-2020, 16:30:10
    #2
    Üyeliği durduruldu
    1 sene okumuştum bu okulda 🙂
  • 15-09-2020, 16:33:33
    #3
    Ayhan bey iletişime geçti bizimle bizlerde elimizden geleni yapmak istiyoruz.
  • 20-09-2020, 18:02:53
    #4


    Ankara Dikmen Meslek ve Teknik Anadolu Lisesi'ne kitaplarımız teslim edilmiştir.. Emeği geçen arkadaşlara teşekkür ediyoruz...