• 15-09-2020, 12:03:31
    #1
    Merhaba motoruma plakalık yaptircam. Altında ne yazsın diye dusunurken kararsiz kaldim.
    Burdan çok orjinal fikirler cikar umuduyla tavsiyelerinizi bekliyorum.
    Motor: honda crf 250l
    Mesleğim:matematik ogretmeni
    İsmim Mert
    Yasadigim sehir: izmir

    Bu bilgilerle aklina guzel fikir gelen olursa yazarsa cok sevinirim.
  • 15-09-2020, 12:06:54
    #2
    1 bana 1 devlete yaz geç hocam 😄
  • 15-09-2020, 12:07:43
    #3
    Ad soyad
  • 15-09-2020, 12:08:01
    #4
    StreetStills adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba motoruma plakalık yaptircam. Altında ne yazsın diye dusunurken kararsiz kaldim.
    Burdan çok orjinal fikirler cikar umuduyla tavsiyelerinizi bekliyorum.
    Motor: honda crf 250l
    Mesleğim:matematik ogretmeni
    İsmim Mert
    Yasadigim sehir: izmir

    Bu bilgilerle aklina guzel fikir gelen olursa yazarsa cok sevinirim.
    Adın Soyadın, Kan Grubun
    Altına da, düş peşindeysen, düş peşime.

    (bizzat kullanıyorum)
  • 15-09-2020, 12:11:13
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    öğretmensin doğal
    motorlu bir öğretmensin doğal
    plakaya kamyon yazısı yazdırmaya yeltenen motorlu bir öğretmensin. hm

    müdür hangi okul söylesene çocuk falan olursa göndermicem.
  • 15-09-2020, 12:13:32
    #6
    Motorda bağıran bir egzoz varsa BENDE SİZİN ... Yazhocam
  • 15-09-2020, 12:16:13
    #7
    Bu alana reklam verebilirsiniz
  • 15-09-2020, 14:38:46
    #8
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 bana 1 devlete yaz geç hocam 😄
    Güzelmiş

    Myk61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ad soyad
    Güzel ama bana doğru gelmiyor

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adın Soyadın, Kan Grubun
    Altına da, düş peşindeysen, düş peşime.

    (bizzat kullanıyorum)
    Güzelmiş

    bilgehan44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öğretmensin doğal
    motorlu bir öğretmensin doğal
    plakaya kamyon yazısı yazdırmaya yeltenen motorlu bir öğretmensin. hm

    müdür hangi okul söylesene çocuk falan olursa göndermicem.
    Kamyon arkası yazısı değil. O bütünlüğü koruyacak bir yazı dusunuyorum. Mani tarzı şeyler değil yani

    Onur_10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Motorda bağıran bir egzoz varsa BENDE SİZİN ... Yazhocam
    Güzelmiş

    shngraphic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu alana reklam verebilirsiniz
    Güzelmiş



    Bu arada ekleme yapayım. Mani den ziyade benimle bütünleşen bir şey olsun istiyorum.

    Benim aklıma gelen altta matematiksel sembolleri Güzel ve göze hitap edecek şekilde koymak geldi.
    İsim soyisim plakada çok hoşuma gitmese de ortaya MERT sol ve sağda matematiksel semboller düşündüm.


    Hala fikirlerinizi bekliyorum. Bakarsınız hiç olmaz dediğim bir şey farklı bir tarzda düşünüldüğünde hoşuma gidebilir
  • 15-09-2020, 14:39:38
    #9
    Crosscusun hocam ne plakalığı dağ bayır gitmeyeceksin galiba ?