• 15-09-2020, 11:42:44
    #1

    neden birisi 27 tl için d*landırıcılık yapar ki? Bu kadar düştü mü d*landırıcılar bile...
  • 15-09-2020, 11:44:10
    #2
    t3az adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    neden birisi 27 tl için d*landırıcılık yapar ki? Bu kadar düştü mü d*landırıcılar bile...
    Lafa gelse müslümanız derler Bu devirde tanımadığınız güvenmediğiniz heleki yüz yüze görmediğiniz hiç bir insana para göndermeyin
  • 15-09-2020, 11:44:27
    #3
    Piyasa düşmüş önceden 99₺ idi dolar her şeyi etkilemiş 😀😀😀
  • 15-09-2020, 11:45:16
    #4
    Aleysia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lafa gelse müslümanız derler Bu devirde tanımadığınız güvenmediğiniz heleki yüz yüze görmediğiniz hiç bir insana para göndermeyin
    0 ticaret puanı
  • 15-09-2020, 11:45:51
    #5
    Bu duruma bile düştüler maalesef, diyecek söz yok.
  • 15-09-2020, 11:46:42
    #6
    umutakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0 ticaret puanı
    Ticaret puanına göremi adam yargılıyorsunuz
  • 15-09-2020, 11:47:14
    #7
    Platin üye
    öyle deme tr nin yüzde 60 ı neydi demişti üstad

    çarp 27 ile
  • 15-09-2020, 11:47:32
    #8
    +98 numara belirtiyor zaten aklı olan kanmaz :d
  • 15-09-2020, 11:47:46
    #9
    Teşekkürler almayım biz ailecek başka biri tarafından dolandırıyoruz hem daha çok dolandırıyor miktarı az bulduk tşk