• 17-10-2008, 17:12:58
    #1
    Arkadaşlar ek kontenjandan yerleşenler yurt başvurusu yaptınız mı?
  • 17-10-2008, 18:00:11
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bende arıyorum bulursan haber et sevinirim
  • 17-10-2008, 18:19:49
    #3
    Üyeliği durduruldu
    edizaktuna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende arıyorum bulursan haber et sevinirim
    aynı şekilde arkadaşlar bulursanız haber ederseniz sevinirim, birde arkadaşlar ek yerleşenlere kredi burs falan yokmuş galiba bilginiz varmı?
  • 18-10-2008, 01:56:47
    #4
    20-22 ekim tarihleri arasında yurtkur'a başvuruluyor yanılmıyorsam hatta online olarakta yapabiliryormuşuz bende biryerde okumuştum ayrıntılı bilgi için T.C YÜKSEK ÖGRENIM KREDI ve YURTLAR KURUMU GENEL MÜDÜRLÜGÜ takip edin....
  • 18-10-2008, 02:01:06
    #5
    UnKnowN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı şekilde arkadaşlar bulursanız haber ederseniz sevinirim, birde arkadaşlar ek yerleşenlere kredi burs falan yokmuş galiba bilginiz varmı?
    öyle birşey yok başkan ek kontejanlarada burs verileceğini açıkladı...
  • 18-10-2008, 02:07:16
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    neyse üni ye kaydolurken onuda aradan çıkarırız artık, bana çıkacağını pek sanmıyorum ama..
  • 18-10-2008, 02:09:48
    #7
    Üyeliği durduruldu
    devlet yurtlarında yer olacağini sanmam
  • 18-10-2008, 02:16:29
    #8
    kyk yurtlarındaki arkadaşlara soruyorum da yatacak yerimiz yok diyolar

    ayrıca birşey açılmayacaksa ek yerleştirme için devlet yurdu zor gibi.. Özel yurtları arayıp fiyat almaya bakın kyk ye bağlamayın ipinizi.....
  • 18-10-2008, 12:11:03
    #9
    Biz UnKnowN İl Ev Tutacaz 2.Dönem Gelmek İSteyene .kapımız açık demi eyüp