• 08-09-2020, 13:45:56
    #1
    her şey ortada otopsi raporu vs çıkmış ve hala katil ortada geziyor neden tutuklanmıyor ? bu adalet bu kadar mı kötü ?
  • 08-09-2020, 13:47:23
    #2
    Bu ülkede de adalet sadece bir kadın ismidir gerisi yalan reis.
  • 08-09-2020, 13:48:06
    #3
  • 08-09-2020, 13:49:38
    #4
  • 08-09-2020, 13:50:18
    #5
    Medeniyetten ve adaletten uzak hale geldik. Tamamen yobazlasmaya ve geri zihniyetli toplum olmaya dogru ilerliyoruz. Bunlar daha iyi gunlerimiz ne yazik ki. 2 3 sene icerisinde olacaklari hayalinize birakiyorum.
  • 08-09-2020, 13:51:55
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    madde bağımlısı gibi her türlü şeyi yapar bu
    Zaten madde bağımlısıymış. Kıza da uyuşturucuyu alıştırmış. Sonra da dövüp canlı yayın yapmış. Videolar ortalıkta geziyor. Buna rağmen hiçbir şey yapılmıyor.
  • 08-09-2020, 13:53:31
    #7
    Ceza, mevcut tüm partilerin tecavüzcülerine işlemiyo bu ülkede..
  • 08-09-2020, 13:57:18
    #8
    Allah ailesine ve sevdiklerine sabır versin. Sema ile ilkokuldayken aynı okulda okumuştuk gerçekten çok üzüldüm. Umarım biran önce adalet yerini bulur
  • 08-09-2020, 13:59:44
    #9
    Silivri Amerika’da ki 33 derecelik düşüşten bile daha soğuktur şimdi, yazmıyım en iyisi