• 02-09-2020, 09:15:48
    #28
    9-10 sene once ne kadar bağlıydık su guruba face de paylaşımları hayranlık uyandırıyordu ekıplerıne katılmadık ama fena takıpcısıydım.

    Eskıde kaldı bunlar
  • 02-09-2020, 12:46:42
    #29
    lamer topluluğu
  • 02-09-2020, 13:08:31
    #30
    r10 gibi bir toplulukta da ayt övmezsin ya
  • 02-09-2020, 13:27:18
    #31
    Neyse yazmıyacağım.
  • 02-09-2020, 17:46:32
    #32
    Heyker abilerim 😍😍😎😎😎😎😟😰😱😟😲😨😰😵
  • 02-09-2020, 19:15:08
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Yıl olmuş 2020 hala şu sefilleri bir şey zannedenler var Allahım sen nelere kadirsin yarabbim
  • 02-09-2020, 19:47:18
    #34
    :d r10 da ki kısıtlı çevremle bile şu adamları cebinden çıkaracak 10 kişi tak diye sayarım ki daha tanımadığım kimler vardır kimler.
  • 02-09-2020, 20:01:02
    #35
    Ben bu adamların icraat diye attığı şeyleri okurken utanıyorum bunlar nasıl şov olarak paylaşabiliyor anlamıyorum.
  • 02-09-2020, 20:08:14
    #36
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Script demosunu 'hack'leyip küçük çocuklardan prim yapan birkaç boş beleş adam değiller mi
    R10 hesabınızı banka hesaplarınızın hepsini birazdan ayyıldız tim tarafından hacklendiğine şahit olursunuz. İzleyelim yorumları