• 31-08-2020, 20:37:07
    #1
    Merhabalar biraz önce denk geldim ilgisi olan arkadaşlar incelesin
    https://devakademi.sahibinden.com/?u...utm_term=story

    Nedir?

    dev.akademi; Kariyerine yazılım alanında yön vermek isteyen başarılı genç yetenekleri bir araya getiren kariyer geliştirme programıdır.
    sahibinden.com Yazılım Ekibi' nde yer almaya aday genç yetenekler, dev.akademi Yazılım Maratonu' nda kendilerine verilen süre içerisinde projelerini kodlayarak yeteneklerini gösterecekler.
    Eğer sen de kariyerine yazılım alanında yön vermek istiyorsan; en az 4. sınıf öğrencisiysen ya da yeni mezunsan(lisans) ve iş hayatında en fazla 6 ay deneyimliysen bu program tam da sana göre!
  • 31-08-2020, 20:43:12
    #2
    Akademi de ki bug'i bildirmeye gidiyorum
  • 31-08-2020, 20:47:13
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Fahişinden bırak bu işleri önce tofaş fiyatlarına el at
  • 31-08-2020, 20:53:08
    #4
    başvuru yaparken yaptıkları ön eleme güzeldi başvurmadım sadece nasıl bir ön eleme yaptılar onu görmek istedim
  • 31-08-2020, 21:00:08
    #5
    roadscrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başvuru yaparken yaptıkları ön eleme güzeldi başvurmadım sadece nasıl bir ön eleme yaptılar onu görmek istedim
    Nasıldı hocam?
  • 31-08-2020, 21:04:08
    #6
    grknaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıldı hocam?
    herkese farklı bir soru mu soruyorlar bilmiyorum fakat bana bir fonksiyon verdiler ve bu fonksiyona hangi doğru argumanları girersem fonksiyon doğru çıktı verir diye bir basit algoritma testi yaptılar çok basitti yani array nedir bilen herkes yapar heralde ama dediğim gibi bu sadece ön eleme asıl algoritma 22 - 28 Eylül bu kısım hackathon etkinliklerinde olduğu gibi bayağa zor olacağından eminim ve ayrıca yapacağınız sürede çok önemli

    başvur kısmında fixTitle diye bi fonksiyon veriyorlar onu herkese aynı soruyorlar sanırım array bilen herkes bunu yapar
  • 31-08-2020, 21:13:23
    #7
    Bana 1000 lira kitleyip "geliştirecek eleman" adı altında stajyer köle arıyorlar gibime geldi biraz ama günahlarını da almak istemem