• 27-08-2020, 11:53:32
    #10
    Sebastian ile biraz geç tanışmış gibi görünüyorsunuz. Artık resmi olarak R10 üyesisiniz.
  • 27-08-2020, 11:54:18
    #11
    Ah Sebastiyan ahh...
  • 27-08-2020, 11:54:33
    #12
  • 27-08-2020, 11:55:23
    #13
    Fringe21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    büyü yapmış olabilirler hocam, üzerine tıklamaya çalış bişey olacakmı acaba ?
    haha.

    Meftunn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bilgisayarın format istiyor
    Sanmıyorum, Mac pro kullanıyorum (2019 model)

    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üzerine gelince mause ile herşeyi sana yazdımkalp kalp kalp gibi şey çıkıyor işte.
    Omg.

    ichbinmurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cöpe at bilgisayarini kardes
    Öyle kolay değil

    Celil53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıldır sitede olan adam daha yeni farkediyor
    canatasever adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıl 5 ayda o noktayı fark etmenize üzüldüm hocam
    Tek kaybım bu olsun ya
  • 27-08-2020, 11:55:55
    #14
    Hocam Sebastian O
  • 27-08-2020, 11:56:26
    #15
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Çok iyi ya hahaha
  • 27-08-2020, 11:56:38
    #16
    Gold üye
    Sebastian siteden kaldırılmalı diye imza kampanyası oluşturcam sonunda
  • 27-08-2020, 12:01:35
    #17
  • 27-08-2020, 12:50:57
    #18
    O'na onu çok sevdiğimizi söylediniz mi?