• 26-08-2020, 19:29:34
    #1
    Son zamanlarda saçma sapan konular açılmaya başladı. aşk acılarını koca foruma haykıran mı ararsın, off topic adı altında aklıma gelmeyen nice saçma konumu ararsın iyice cıvıttınız. Forumda bizde sıkıldığımızda ara sıra geyik konular açıyoruz ama bazılarının amacını anlamış değilim.

    Dünde saçma sapan bir aşk konusuna ''yallah ekşiye'' yazdım diye ban yedim yine olsa yine yaparım. Kimsenin burada aşk acısını çekmek zorunda değilim, değiliz. Hayatımızda ''gerçek'' acılarımız oluyor, kötü olaylarımız oluyor bu durumlarda konu sahibine manevi olarak destekte bulunuyoruz, doğru olanda bu. Ancak bazıları çocukça dertleri, kendine göre dertleri forumda açıyor, saçma sapan triplere giriyor. ne diyim allah başka dert vermesin.

    saçma sapan konularıda açacak olan arkadaşlar ''yallah ekşiye.''

    Off-topic çok güzel bir kategori,her zaman iş iş olacak hali yok ama bazı şeylerinde bi dozu var
  • 26-08-2020, 19:30:28
    #2
    E biz de bu yazıyı okumak zorunda değiliz bu mantıkla
  • 26-08-2020, 19:30:40
    #3
    Volg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki hocam :d
    boş insanlar yüzünden ben ban yiyorum, saçmalığın daniskası
  • 26-08-2020, 19:31:13
    #4
    Millet can derdinde ne aşkı meşki Allah aşkına
  • 26-08-2020, 19:31:16
    #5
    GGRIP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E biz de bu yazıyı okumak zorunda değiliz bu mantıkla
    okumayabilirsin.
  • 26-08-2020, 19:31:19
    #6
    +1 k
  • 26-08-2020, 19:31:35
    #7
    yallah ekşiye
  • 26-08-2020, 19:32:13
    #8
    soxiety_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Millet can derdinde ne aşkı meşki Allah aşkına
    hayatta ne acılar var ne acılar, olmasa bile bazıları iyice saçmalıyor heleki birkaç isim beynimin içine engelledim halen çıkıyorlar.
  • 26-08-2020, 19:32:14
    #9
    '' bu ne yav grafik tasarım bölümünde tasarımcılar bi ton konu açmış çivisi çıkmış r10'nun '' demekten bir farkı yok dediğinizin.

    iyi forumlar