Dünde saçma sapan bir aşk konusuna ''yallah ekşiye'' yazdım diye ban yedim
yine olsa yine yaparım. Kimsenin burada aşk acısını çekmek zorunda değilim, değiliz. Hayatımızda ''gerçek'' acılarımız oluyor, kötü olaylarımız oluyor bu durumlarda konu sahibine manevi olarak destekte bulunuyoruz, doğru olanda bu. Ancak bazıları çocukça dertleri, kendine göre dertleri forumda açıyor, saçma sapan triplere giriyor. ne diyim allah başka dert vermesin.saçma sapan konularıda açacak olan arkadaşlar ''yallah ekşiye.''
Off-topic çok güzel bir kategori,her zaman iş iş olacak hali yok ama bazı şeylerinde bi dozu var