1 yeni mesajım var ama mesajım yok - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
1 yeni mesajım var ama mesajım yok
4
●
167
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
1 yeni mesajım var ama mesajım yok
25-08-2020, 16:10:11
#1
berkancay
1 bildiri var ama yeni mesaj yok. gitmiyor da. bu sorunu yaşayan var mı?
25-08-2020, 16:10:44
#2
RuzgarSoft
Mesaj ikonuna tıklayıp göz işaretine tiklayin hocam
25-08-2020, 16:11:12
#3
ibocum
Üzerine gelin ve sağ taraftaki göz işaretine basın. Olmazsa CTRL+F5 yapabilirsiniz.
25-08-2020, 16:12:22
#4
berkancay
RuzgarSoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Mesaj ikonuna tıklayıp göz işaretine tiklayin hocam
ibocum adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Üzerine gelin ve sağ taraftaki göz işaretine basın. Olmazsa CTRL+F5 yapabilirsiniz.
Bu kadar basit miydi 😅
25-08-2020, 16:16:21
#5
Lederheld
Report mesajı gelmiştir geçmiş mesajlara bakın üstte gözükmüyor bazen
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler