• 24-08-2020, 13:30:02
    #1
    18 +

    Görüntüler bunlar...



    https://twitter.com/JulianCastro/sta...05661413851136
  • 24-08-2020, 13:32:15
    #2
    Dün oldu galiba olay
  • 24-08-2020, 13:32:58
    #3
    Irkçı hep Türkler olur ama dış dünyada
  • 24-08-2020, 13:33:00
    #4
    Neden polise aldırış etmeden arabaya doğru bir şey almak için gidiyor? Polisin 7 el ateş etmesi fazla olsa da bence bu durum ırkçılık yapılıyor algısı yaratmak için sanki bilerek yapılıyormuş gibi.
  • 24-08-2020, 13:34:19
    #5
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden polise aldırış etmeden arabaya doğru bir şey almak için gidiyor? Polisin 7 el ateş etmesi fazla olsa da bence bu durum ırkçılık yapılıyor algısı yaratmak için sanki bilerek yapılıyormuş gibi.
    Ne yani adam arabaya gitti diye öldürüldü ve o polis haklı mı? Sizi anlayamıyorum
  • 24-08-2020, 13:35:07
    #6
    Vicdan yok bunlarda bir canı almak bu kadar kolaymı yani
  • 24-08-2020, 13:35:39
    #7
    Polisin orada yapması gereken Max 1 el yaralayıcı ateş etmesi olur (tabi bu Türkiye'de olamaz) ya da elektroşok cihazı ile falan bayılmak olur. Burada bu polis görevini kötü niyetli olarak kullanmış.
  • 24-08-2020, 13:39:06
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hadi sen git işine..
    Herkes kendi işinde diyor Ahmet Kaya..
    Dünya ne pis bir düzen be.
  • 24-08-2020, 13:39:14
    #9
    Selamlar,

    Öldürülen kişi gayet rahat tavırlarla araca doğru ilerliyor. (Sanki kendinde de değil gibi) O kadar polis var orada, bir darbe vursalar adam yere yığılacak ve kelepçelenerek götürülecek.

    Adamlar müthiş rahatlıkla insan öldürüyorlar.