Neden polise aldırış etmeden arabaya doğru bir şey almak için gidiyor? Polisin 7 el ateş etmesi fazla olsa da bence bu durum ırkçılık yapılıyor algısı yaratmak için sanki bilerek yapılıyormuş gibi.
Ne yani adam arabaya gitti diye öldürüldü ve o polis haklı mı? Sizi anlayamıyorum