• 23-08-2020, 17:45:34
    #1
    Endüstri mühendisi 1.sınıf öğrencisi aynı zamanda aöf de 2 yıllık işletme okuyabilir mi?
  • 23-08-2020, 17:46:39
    #2
    AÖF okumanızda bir sorun yoktur, okuyabilirsiniz. Başarılar
  • 23-08-2020, 17:48:00
    #3
    Okuyabilirsiniz.
  • 23-08-2020, 17:51:36
    #4
    Script ve Lisans
    Sadece 2 AÖF birden okunmaz hocam. Gerisinde sorun yok.
  • 23-08-2020, 17:52:31
    #5
    Okuyabilirsiniz ama yeni bir düzenleme geldi, önceden aöfe kayıtlı iseniz normal örgün için para ödemeniz gerekebilir. Tam olayı hatırlamıyorum, ona mutlaka bakın.
  • 23-08-2020, 18:03:03
    #6
    SefaUyanik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece 2 AÖF birden okunmaz hocam. Gerisinde sorun yok.
    Aynı fakültede okunmaz, fakat anadolu aöf, iü auzef ve ata aöf'te okuyabilirsiniz.
  • 23-08-2020, 18:06:45
    #7
    Script ve Lisans
    Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı fakültede okunmaz, fakat anadolu aöf, iü auzef ve ata aöf'te okuyabilirsiniz.
    Aynen öyle. Bende öyle demek istedim ama sizinki daha açıklamalı olmuş teşekkürler.