Ülke her şeye siyası rant şeklinde bakar oldu arkadaşlar yerli uçak diye dalğa geçen var halen biz bu argeleri artık yapıyoruz ikide bir böyle saçma siyasi argümanlarla siyaset muhalefet yapmayın komik oluyor.
Bu ülke gerçekten savunma sanayisin de bir hamle yaptı ve başarılı oldu biraz gurur duymak zor mu ? R.T.E yaptı diye muhalefet etmeniz niye. Siha, iha nasıl başarılı olundu nasıl yerlileştirildi bir bakın. Bugün atak helikopteri de yerlileşiyor motoru dışında bir çok parça ülkede üretiliyor. Genel maksat helikopteri mesela rica ediyorum siyasetinizi muhalefetinizi sağlam dayanaklara göre yapın ki komik duruma düşmeyin.
Kısaca yiğidi öldür hakkını yeme diye bir söz var.
Çok şey yazardım da neyse boş verin gitsin.
https://www.google.com/search?q=ak%C...hrome&ie=UTF-8
zeytin8899 bunu beğendi.
1 kişi bunu beğendi.