• 20-08-2020, 00:24:25
    #1
    16 ağustos 2020 saat 14:00 a geliyordu ömrüm boyunca unutamicağım ve hala şokunda olduğum bir kaza geçirdim Allahım düşmanımın başına bile vermesin kazadan 10 dk önce çektiğimiz fotoğraf az daha son fotoğrafımız olarak kalabilirdi araçta 5 kişi vardık hayatta kalmamız içim melekler çok çaba sarf etti bizim için Allahıma şükürler olsun
    Kaç takla attığımı sayamadım
    Emniyet kemerimiz bağlı olmasaydı tekerlekli sandalyeye mahkum kalırdık
    ​Neyse ki ufak yaralarla atlattık hamd olsun ​​​

    Dikkatsizlik veyahut hız değildi sol ön lastik top atma sonucu araç kendini sağa atınca sağdan toparlamaya çalıştım orta revuja doğru gidiyordu araç tekrar sağa artınca bu sefer rot başları ve aks başları atınca direksiyon boşa döndü elimde


  • 20-08-2020, 00:25:11
    #2
    Allah korumuş hocam , çok geçmiş olsun.
  • 20-08-2020, 00:25:22
    #3
    Çok geçmiş olsun hocam.
    Verilmiş sadakaniz varmış.
  • 20-08-2020, 00:25:36
    #4
    AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
    Geçmiş olsun
  • 20-08-2020, 00:25:39
    #5
    Allah'ım esirgesin. Çok geçmiş olsun hocam.
  • 20-08-2020, 00:26:02
    #6
    Geçmilş olsun. Allah daha da beterinden korusun.
  • 20-08-2020, 00:26:11
    #7
    Hocam Allah esirgemiş
  • 20-08-2020, 00:26:36
    #8
    Geçmiş olsun hocam.
  • 20-08-2020, 00:26:43
    #9
    Geçmiş olsun. Kemer çok önemli.
    Ayrıca ağır hasar kayıtlı vs. bir araç olsaydı muhtemelen şasi bu darbeyi absorbe edemezdi.