2012 yılı olsa gerek r10 veritabanı sorunu yaşamıştı bir çok konumuz mesajımız vs. kayboldu haliyle ticaret puanlarımızında büyük kısmı silinmişti daha sonra kısmen puanlar getirildi.
profilimize girince eski üyelerde birde Eski Ticaret Puanı yazmakta
