• 19-08-2020, 03:52:54
    #19
    BuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu yemeksepeti zaten yemek yapıp satmıyor ki niye bu kadar zor duruma düştün daha önce kullanıp nereden sipariş veriyorsan telefondan ara getirsinler

    Ek olarak zaten komisyon oranları vs külliyen esnafa zarar gündemde oldukları konu ile ilgilide yaptıkları açıklama yetersiz yoksa tabiki bencede firma suçlu değil.
    elmas üyeyim hocam yemeksepeti sadece digiturkte idi ilk çıktığında, o tarihten beri günde en az bir öğün tercih ederim hadi en fazla iki günde bir olsun.

    Hocam sapık benim firmamda da çalışabilir. Karpuz değil dibini koklayalım adamın. Ama yaptığı sapıklığın üstünün örtülmeye çalıştığı iddiası var. Firma prestiji hesabı... Benim protesto ettiğim bu. İddia bile olsa midem bulandı. Allah kapımdan uzak etsin bu tarz işler insanı katil eder.
  • 19-08-2020, 04:51:13
    #20
    ykbweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elmas üyeyim hocam yemeksepeti sadece digiturkte idi ilk çıktığında, o tarihten beri günde en az bir öğün tercih ederim hadi en fazla iki günde bir olsun.

    Hocam sapık benim firmamda da çalışabilir. Karpuz değil dibini koklayalım adamın. Ama yaptığı sapıklığın üstünün örtülmeye çalıştığı iddiası var. Firma prestiji hesabı... Benim protesto ettiğim bu. İddia bile olsa midem bulandı. Allah kapımdan uzak etsin bu tarz işler insanı katil eder.
    Yok zaten yaptıkları açıklamanın elle tutulur bir yanı yok yarın sokakta Nevzat Aydın ı görsen desenki bu elemanın böyle böyle yapmış öyle yargı adalet falan filan demez gider döver oda. Dediğim gibi direk sipariş vereceğin yeri arayıp sipariş vermek en iyisi her zaman için.
  • 19-08-2020, 12:56:36
    #21
    İsmine bakıp telefonla arayabilirsiniz hocam Daha ucuza gelebiliyor ve minimum sipariş tutarına da takılmayabiliyorsunuz.