BuRaKM adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yemeksepeti sadece digiturkte idi ilk çıktığında, o tarihten beri günde en az bir öğün tercih ederim
hadi en fazla iki günde bir olsun.Hocam sapık benim firmamda da çalışabilir. Karpuz değil dibini koklayalım adamın. Ama yaptığı sapıklığın üstünün örtülmeye çalıştığı iddiası var. Firma prestiji hesabı... Benim protesto ettiğim bu. İddia bile olsa midem bulandı. Allah kapımdan uzak etsin bu tarz işler insanı katil eder.
