• 19-08-2020, 01:20:37
    #1
    teşekkürler r10.
  • 19-08-2020, 02:05:13
    #2
    anlamadım ama anlamam uzun sürmeyecek
  • 19-08-2020, 02:06:35
    #3
    Son devalüasyondan sonra atladım eşiği. Artık takmıyorum.