şey ederler eşiğini hangi olayla tattınız? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
şey ederler eşiğini hangi olayla tattınız?
2
●
135
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
şey ederler eşiğini hangi olayla tattınız?
19-08-2020, 01:20:37
#1
BILcreative
teşekkürler r10.
19-08-2020, 02:05:13
#2
Ritalin
anlamadım ama anlamam uzun sürmeyecek
19-08-2020, 02:06:35
#3
Bonarous
Son devalüasyondan sonra atladım eşiği. Artık takmıyorum.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler