• 18-08-2020, 22:52:53
    #1
    Abi birikiyor birikiyor da neye birikiyor ara sıra r10+ festivali yapsakta bişiler alsak premium üyelik alsak mesela mesela 😌😌
    2 gümüş oldu bende mesela 15 günlük gold alınır gibi 😂
  • 18-08-2020, 22:55:19
    #2
    Bende de bir şeyler var ama ne bilmiyorum
    • Fersahglmz24
    Fersahglmz24 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 18-08-2020, 22:55:34
    #3
    Bana Ordan 10 Liralıık Gold Birde 5 liralık Silver Paketle Lazım Olur.Öyle Birşey Olcagını Sanmam Nede Olsa Para Kazanıyorlar.
  • 18-08-2020, 22:56:17
    #4
    Fersahglmz24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana Ordan 10 Liralıık Gold Birde 5 liralık Silver Paketle Lazım Olur.Öyle Birşey Olcagını Sanmam Nede Olsa Para Kazanıyorlar.
    😂 borcumuz ne kadar
    2 gümüş sikke abi
    al 3 tane üstü kalsın
  • 18-08-2020, 22:57:43
    #5
    Yönetim: Aralara silver'de atıralım mı
  • 18-08-2020, 22:57:47
    #6
    r10+ nasıl gümüş veya altın oluyor
  • 18-08-2020, 22:58:45
    #7
    ByArda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10+ nasıl gümüş veya altın oluyor
    100 bronz 1 gümüş 100 gümüş 1 Altın
  • 18-08-2020, 22:58:51
    #8
    https://www.r10.net/off-topic/201891...-oneriler.html
    Biraz eski sanırım ama bu konuya yazabilirsiniz
  • 18-08-2020, 22:59:10
    #9
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100 bronz 1 gümüş 100 gümüş 1 Altın
    teşekkürler o kadar birikse