• 17-08-2020, 23:24:43
    #1
    Fotoğraftaki gibi hata kodu alıyorum arkadaşlar, sorun ne olabilir? Birkaç gün tatildeydik, eve geldiğimizde elektrikler kesilmiş. Uzun süre kapalı kaldığı belli, ama 2 saattir kendine gelmedi.
  • 17-08-2020, 23:35:27
    #3
    10 derece bir hata değil

    buzluk soğutma derecesi

    yapman vereken buzluk ve sebzelik olan kısımdaki kar buyınlarına bas ikisinede bir kaç saate düzelir.

    bu alınan hata sıcaklık hatası

    olmaz ise yine ikinci yol buzdolabın kapağındaki lastikleri karbonat ile sil

    bizimde aynısı oldu birinci yol ile düzelttik