yapacak birşey yok önerisi olan varmı - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
yapacak birşey yok önerisi olan varmı
10
●
215
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
yapacak birşey yok önerisi olan varmı
1
2
16-08-2020, 06:56:10
#10
Yusufcuk
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şu an burada ezan okunuyor, bir abdest al sabah namazı kıl hocam.Sonra da Kuran oku.Kuran kalplere şifadır.
allah imanımızı daim etsin hocam cennete birlik te olma dileğiyle
16-08-2020, 07:56:25
#11
Misafir
Yusufcuk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
allah imanımızı daim etsin hocam cennete birlik te olma dileğiyle
İnşaAllah.
Yusufcuk
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler