Berkayyildirima Teşekkürler 😁 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Berkayyildirima Teşekkürler 😁
7
●
219
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Berkayyildirima Teşekkürler 😁
15-08-2020, 00:13:21
#1
WPD
Ben daha doğumgünü konusu açmadan doğumgünümü kutladı kendisi keşke önce konuyu açsaydım ama olsun çok teşekkürler hahaha😁🤣 R10da ilk olabilir.
@
Berkayyildirim
;
15-08-2020, 00:14:00
#2
Berkayyildirim
İçime doğdu konu açacağınız önden kutlayayım dedim
15-08-2020, 00:15:38
#3
schimmel
Bunu farkeden ilk benim 😄
15-08-2020, 00:15:41
#4
A.AY
@
Coskun
;
15-08-2020, 00:17:19
#5
Fersahglmz24
R10 İlkleri Sever.Helal Olsun
15-08-2020, 00:18:33
#6
Bip
İlk değil daha önce çok denk geldik.
Nice yaşlara...
15-08-2020, 00:18:42
#7
msn560
Harbiden hocam konunuzu gördüm ss atacaktım sonra benim tarayıcımdan kaynaklanan hata olduğunu sandım, çıktım. Arkadaşı tebrik ederim 👏
15-08-2020, 00:29:10
#8
mrduck
Önceden de bu duruma rast gelmiştim. Nadiren de olsa oluyor
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler