• 15-08-2020, 00:13:21
    #1
    Ben daha doğumgünü konusu açmadan doğumgünümü kutladı kendisi keşke önce konuyu açsaydım ama olsun çok teşekkürler hahaha😁🤣 R10’da ilk olabilir. @Berkayyildirim;

  • 15-08-2020, 00:14:00
    #2
    İçime doğdu konu açacağınız önden kutlayayım dedim
  • 15-08-2020, 00:15:38
    #3
    Bunu farkeden ilk benim 😄
  • 15-08-2020, 00:15:41
    #4
    @Coskun;
  • 15-08-2020, 00:17:19
    #5
    R10 İlkleri Sever.Helal Olsun
  • 15-08-2020, 00:18:33
    #6
    İlk değil daha önce çok denk geldik.
    Nice yaşlara...
  • 15-08-2020, 00:18:42
    #7
    Harbiden hocam konunuzu gördüm ss atacaktım sonra benim tarayıcımdan kaynaklanan hata olduğunu sandım, çıktım. Arkadaşı tebrik ederim 👏
  • 15-08-2020, 00:29:10
    #8
    Önceden de bu duruma rast gelmiştim. Nadiren de olsa oluyor