Bir yaş daha yaşlandım 🎉 - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bir yaş daha yaşlandım 🎉
16
●
327
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bir yaş daha yaşlandım 🎉
1
2
15-08-2020, 00:10:50
#10
OSLO
Üyeliği durduruldu
Berkayyildirim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Doğum günün kutlu olsun
Yetenek isteyen bir şey sizin yüzünüzden konuyu anlamlandıramadım bir türlü
15-08-2020, 00:11:19
#11
Misafir
İyi ki Doğdun. Bende 1 gün yaslandım.
15-08-2020, 00:12:00
#12
metomann
Nice mutlu yıllara... 😀
15-08-2020, 00:13:50
#13
WPD
Herkese çok teşekkürler çok mutlu oldum, iyi ki varsınız...
15-08-2020, 00:14:34
#14
mymajans
Üyeliği durduruldu
Nice mutlu yıllarınız olsun.
15-08-2020, 00:15:43
#15
moncen
Aynı gün doğmuşuz 29 oldum dün itibariyle
15-08-2020, 00:16:06
#16
Renas AI
✨ renas.ai
Hayırlı ve sağlıklı yıllara
Tam olarak kimin doğum günü olduğunu anlamadığım için ortaya bıraktım s1 ve s2 arasında anlaşıp alsın mesajı
15-08-2020, 00:19:39
#17
WPD
stanriverdi321 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı ve sağlıklı yıllara
Tam olarak kimin doğum günü olduğunu anlamadığım için ortaya bıraktım s1 ve s2 arasında anlaşıp alsın mesajı
Hahaha teşekkürler benim doğum günüm🤣😊
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler