Sıklıkla karşılaştığım bir olay var aslında bir sorun değil ama bir eksiklik var gibi,
R10 dan bir kişi benimle iletişime geçiyor ve mesajlaşıyoruz. Sonrasında karşıdaki kişinin mesaj alım kutusu doluyor ve benim göndermek istediğim mesajları alamıyor.
Ama aslında benim ona mesaj göndermeye çalıştığımı bilmiyor. Yani ona uyarıcı olarak ben mesaj göndermek istediğimde mesaj kutusunun dolduğu için mesaj alamadığını bildiren bir uyarı gitmesi güzel olmazmı sizce ?
Çünkü karşımdaki kişi benim onu kale almadığımı yada mesajlarını okuyup cevap yazmadığımı düşünerek sürekli neden cevap vermiyorsunuz gibi mesajlar alıyorum ancak karşılık olarak cevap yazamıyorum.
Çıkan Uyarı Mesajı
***isimli Üyemizin Posta girişi doludur. Tekrar Özel Mesaj alabilmesi için *** isimli Üyenin eski Özel Mesajlarını silmesi gerekmektedir.
R10 Mesaj Gönderirken Çıkan Hata
19
●237
- 14-08-2020, 11:20:30
- 14-08-2020, 11:24:18Uyenin profiline girip seceneklerden dürt ozelligini kullanabilirsin hocam
- 14-08-2020, 11:24:26Evet üyenin duvarına yazılabilir fakat sistem otomatik bilgilendirirse pratikleştirmiş oluruz daha hızlı çözüme kavuşabilir
- 14-08-2020, 11:26:21Ne için dürttüğümü anlamayacak ama.bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben dürtünce mesaj kutusu dolduğunu bence anlamayabilir
- 14-08-2020, 11:27:24Gelen Kutus Doluyken Gelmiyor ki .Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece Kotası Tamamen Dolduysa Mesaj Gönderirken Hata Mesajı Alıyor Kotanız Doldu Diye
