Tat Alamıyorum? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Tat Alamıyorum?
25
●
638
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Tat Alamıyorum?
1
2
3
13-08-2020, 13:21:34
#19
betlive
Tomografi den korona olup olmadığını anlayabiliyor doktorlar
13-08-2020, 13:23:21
#20
Bonarous
Test yapmamak için 40 takla atmayacak bir yere gidip test yaptırın, mesela başka bir ülke.
13-08-2020, 13:24:07
#21
Hipek
doktora gitmiştim iğne yapmıştı ve psikiyatriye gidip antidepresan al demişti.
demişsiniz. yaşınız 18-25 arasıysa psikiyatriye de gidebilirsiniz. yıllarımı bu şekilde acillerde geçirmiştim, sürekli hasta oluyordum. piskolojikmiş.
13-08-2020, 14:11:33
#22
celebiselli
Üyeliği durduruldu
betlive adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tomografi den korona olup olmadığını anlayabiliyor doktorlar
nasıl ki hocam
13-08-2020, 15:52:54
#23
betlive
celebiselli adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
nasıl ki hocam
tomografi de ciğerler nokta nokta karıncalı görünüyormuş korona olunca.
https://www.sozcu.com.tr/2020/saglik...altti-5820956/
13-08-2020, 18:23:03
#24
Trends
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Geçmiş olsun, Allah şifa versin.
13-08-2020, 19:02:56
#25
celebiselli
Üyeliği durduruldu
Trends adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Geçmiş olsun, Allah şifa versin.
sağolun hocam
14-08-2020, 05:41:57
#26
djcoder
Hocam bir tanıdığım yediklerinden tat almadığı için hastaneye gitti pozitif cıktı testi. En yakın zamanda gidin. Ve ailenizle filan temasta bulunmayın
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler