doktora gitmiştim iğne yapmıştı ve psikiyatriye gidip antidepresan al demişti.
demişsiniz. yaşınız 18-25 arasıysa psikiyatriye de gidebilirsiniz. yıllarımı bu şekilde acillerde geçirmiştim, sürekli hasta oluyordum. piskolojikmiş.