Merhaba arkadaşlar 3 tane seçenek var hepsi 2 yıllık yetiyor puanları %100 girebiliyorum diploma için okuycam işim var ama sadece okumak için değil kendime de bir şeyler katmak için okuycam ben derslere baktım çoğunluk aynı grafik tasarım haricinde sizce hangisini tercih etmeliyim ?
- Bilgisayar Programcılığı
-Bilgisayar Teknolojisi
-Grafik Tasarım
Sizce hangi bölümü seçmeliyim ? 3 seçenek
10
●137
- 11-08-2020, 17:54:00GDerin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleYokorhanbektas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-08-2020, 17:54:27Diploma için okuyorum hocam en azından aralarından en iyisini seçmek istiyorumkaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-08-2020, 17:54:53Bu 3 bölüm içinden seçmek istiyorum hocam teşekkür ederimNOC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle