• 11-08-2020, 17:49:06
    #1
    Merhaba arkadaşlar 3 tane seçenek var hepsi 2 yıllık yetiyor puanları %100 girebiliyorum diploma için okuycam işim var ama sadece okumak için değil kendime de bir şeyler katmak için okuycam ben derslere baktım çoğunluk aynı grafik tasarım haricinde sizce hangisini tercih etmeliyim ?
    - Bilgisayar Programcılığı
    -Bilgisayar Teknolojisi
    -Grafik Tasarım
  • 11-08-2020, 17:50:35
    #2
    DGS hedefiniz varsa bilgisayar programcılığı daha mantıklı hocam
  • 11-08-2020, 17:50:49
    #3
    - Bilgisayar Programcılığı
  • 11-08-2020, 17:52:07
    #4
    Yönetim bilişim sistemleri var hocam 2 yıllıkdı sanırım o da, inceleyin.
  • 11-08-2020, 17:53:33
    #5
    .best ONE 🏆
    Maalesef bu bölümler size bir şey katmaz hocam okumak için okumuş olursunuz
  • 11-08-2020, 17:54:00
    #6
    GDerin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DGS hedefiniz varsa bilgisayar programcılığı daha mantıklı hocam
    orhanbektas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    - Bilgisayar Programcılığı
    Yok
  • 11-08-2020, 17:54:27
    #7
    kaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef bu bölümler size bir şey katmaz hocam okumak için okumuş olursunuz
    Diploma için okuyorum hocam en azından aralarından en iyisini seçmek istiyorum
  • 11-08-2020, 17:54:53
    #8
    NOC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yönetim bilişim sistemleri var hocam 2 yıllıkdı sanırım o da, inceleyin.
    Bu 3 bölüm içinden seçmek istiyorum hocam teşekkür ederim
  • 11-08-2020, 17:56:58
    #9
    KPSS de avantajlı olanı da tercih edebilirsiniz. Düşük puanla alım yapan hangisiyse ona göre.