ben sadece bir kehaneti paylaştım bunun neresi yanlış yada suç tam anlamadım? arkadaşın birisi banlayın paylaşanı demiş diğeri konuyu report etmiş.. nostradamus yada baba vanga söyleyince suç olmuyor da bir islam alimi söyleyince mi suç oluyor?.. bilemedim..
Hocam yobazlar ikinci sivas katliamını senin üzerinde denemeye kalkıyor. Sıkma canını.R10 da kimse paylaşım birilerinin hoşuna gitmedi diye banlanmaz.
Bu arada yazarın bugüne kadar tutan kehanetlerini de görmek isteriz

kehanetler tutsaydı şimdiye yer yerinden oynardı.