• 10-08-2020, 13:40:46
    #1
    Başlığa katılıyorum


    Bakan Albayrak, İstanbul Sanayi Odası (İSO) Türkiye İmalat Sektörü İhracat İklimi Endeksi'ndeki yükselişe ilişkin, "Türkiye üst lige çıkma hedefinden sapmadan yoluna devam ediyor" dedi.
    Hazine ve Maliye Bakanı Berat Albayrak, Twitter hesabından İSO Türkiye İmalat Sektörü İhracat İklimi Endeksi'ne ilişkin değerlendirmede bulundu. Endeksteki yükselişe dikkati çeken Albayrak, "Endeks, son 5 ayda ilk kez eşik değerin üzerine çıkarak temmuzda 53 düzeyinde gerçekleşti. Kimse merak etmesin, Türkiye üst lige çıkma hedefinden sapmadan yoluna devam ediyor." değerlendirmesinde bulundu.
    Kaynak: http://bigpara.hurriyet.com.tr/haber...yor_ID1463717/
  • 10-08-2020, 13:41:34
    #2
    Çokomelli...
  • 10-08-2020, 13:42:18
    #3
    Ligin ismi . Batık Ülkeler ligi, yada Zenginleri Zengin Etme Ligi, anladım hımmm.
  • 10-08-2020, 13:42:29
    #4
    Bir ufak gülümseme oluşuyor ister istemez yüzümüzde
  • 10-08-2020, 13:43:33
    #5
    İnsanın aklıyla dalga geçiyor bu. Aslında belli bir kesimle dalga geçiyor.
  • 10-08-2020, 13:43:55
    #6
    Düşnüüyorum düşünüyorum bu sefer ki söylemini bana söylememiş, bir öncekini de öyle onun bir öncesini de öyle bunları kime söylüyor bilmiyorum ama o söylediği kişi ben değilim Biz hep alt ligdeyiz , üste çıkanlar el kaldırsın.
  • 10-08-2020, 13:47:06
    #7
    Biz galiba bu Ülke'de yaşamıyoruz arkadaşlar burası başka yer olmalı.
  • 10-08-2020, 13:50:48
    #8
    2-3 milyon liralık makam araçlarına binenler halkın halinden ne anlar?
  • 10-08-2020, 13:51:21
    #9
    İsviçre bakanı sanıyor kendini sanırım. ancak durum bunlan izah edilebilir.