• 09-08-2020, 22:35:21
    #10
    ahhh serdar bey ahhhh
  • 09-08-2020, 22:35:26
    #11
    SyMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aklima serdarrr adli bir video geliyor
    hahahahaha
  • 09-08-2020, 22:36:30
    #12
    R10 2 milyar dolara Elon Musk'a opsiyonlanmıştır, hayırlı olsun.
  • 09-08-2020, 22:36:43
    #13
    SyMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aklima serdarrr adli bir video geliyor
    Bi yabancı değiliz mi yoksa
  • 09-08-2020, 22:36:47
    #14
    Üyeliği durduruldu
    SyMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aklima serdarrr adli bir video geliyor
    aklına gelen videoda serdarın partneri vardı oda araba alanlar sanki
  • 09-08-2020, 22:37:26
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Serdar Ortaç
  • 09-08-2020, 22:38:26
    #16
    SyMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aklima serdarrr adli bir video geliyor
    yılan serdarrrrrrrrrrrrrr
  • 09-08-2020, 22:39:59
    #17
    barisyildizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bunlar hep troll nedeni ise şu serdar isimli kişi sahibindende bir markaya ait (markayı hatırlamıyoruym)araç ilanları çıkarak yüksek fiyattan kapora alındı/opsiyonlandı diyerekten piyasayı yükseltmeye çalışmış ki başarmışta ona ithafen yapılıyor
    ben 1 ay önce konu açtım ülkeyi kurtaracağız dedim. piyasanın altına araç koyacağız dedim güldüler