o serdar beyin ben taaaaaaaaaaaa . piyasayı daha ne kadar şişirmeyi düşünüyorlar. ülke muz cumhuriyeti oldu resmen hiç mi kamu kuruluşları denetleme yapmaz arakdaş.
hocam bunlar hep troll nedeni ise şu serdar isimli kişi sahibindende bir markaya ait (markayı hatırlamıyoruym)araç ilanları çıkarak yüksek fiyattan kapora alındı/opsiyonlandı diyerekten piyasayı yükseltmeye çalışmış ki başarmışta ona ithafen yapılıyor