hocam bunlar hep troll nedeni ise şu serdar isimli kişi sahibindende bir markaya ait (markayı hatırlamıyoruym)araç ilanları çıkarak yüksek fiyattan kapora alındı/opsiyonlandı diyerekten piyasayı yükseltmeye çalışmış ki başarmışta ona ithafen yapılıyor