• 09-08-2020, 22:30:01
    #1
    Kim bu serdar bey ?




    https://twitter.com/webtekno/status/...327174656?s=19
  • 09-08-2020, 22:31:17
    #2
    Dolan...cı olmasın 😀
  • 09-08-2020, 22:31:39
    #3
    Fiyat yükseltiyorlar işte. Yok öyle biri normalde. Söz de bu fiyata satıldı işte fiyatı bu.
  • 09-08-2020, 22:32:07
    #4
    :d :d :d
  • 09-08-2020, 22:32:12
    #5
    Üyeliği durduruldu
    o serdar beyin ben taaaaaaaaaaaa . piyasayı daha ne kadar şişirmeyi düşünüyorlar. ülke muz cumhuriyeti oldu resmen hiç mi kamu kuruluşları denetleme yapmaz arakdaş.
  • 09-08-2020, 22:32:30
    #6
    Kesin bu ☺️
    • TahsinCetinkaya
    • wam
    • gokanke
    TahsinCetinkaya, wam, gokanke ve 3 kişi bunu beğendi.
    6 kişi bunu beğendi.
  • 09-08-2020, 22:33:41
    #7
    hocam bunlar hep troll nedeni ise şu serdar isimli kişi sahibindende bir markaya ait (markayı hatırlamıyoruym)araç ilanları çıkarak yüksek fiyattan kapora alındı/opsiyonlandı diyerekten piyasayı yükseltmeye çalışmış ki başarmışta ona ithafen yapılıyor
  • 09-08-2020, 22:33:50
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Aklima serdarrr adli bir video geliyor
  • 09-08-2020, 22:33:55
    #9
    Yahu bu kadar ifşa etmeyin harcadığımız paraları.

    Şaka bir yana merak ettim. Yeni bir tezgah sanırım.

    Takip.